• Betalen in termijnen mogelijk
  • Kostenloze toezending
  • Persoonlijke aandacht
  • Selecteer uw taal
  • DE
Menu
Home / Garantie & Klachten | ANRO Juweliers

Garantie & Klachten | ANRO Juweliers

Zekerheden bij uw aankoop

Garantie op uw aankoop

Wij hechten grote waarde aan de kwaliteit van onze producten en streven er voortdurend naar om deze in onberispelijke staat bij u af te leveren. Desondanks kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat een artikel tijdens het vervoer beschadigd raakt of dat u na ontvangst gebreken constateert. In het kader van de consumentenbescherming bent u wettelijk verplicht om ons binnen een termijn van twee maanden na ontdekking van dergelijke mankementen hierover in kennis te stellen. Wij verzoeken u vriendelijk om dit zo gedetailleerd mogelijk te doen, zodat we in staat zijn een adequate oplossing te bieden. Indien het geconstateerde gebrek onder de voorwaarden van onze garantie valt, garanderen wij een kosteloze reparatie of, indien nodig, een vervanging van het betreffende product. Ons streven is altijd om een dergelijke situatie naar volle tevredenheid voor u op te lossen.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@anrojuweliers.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

  WhatsApp +31 (0)6 22 372 290

Webwinkel Keurmerk en klantbeoordelingen